woensdag 27 januari 2016

Baby boy

Ik wil jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn 
toffee doosje. Deze keer heb ik een baby kaart gemaakt.
Ik heb daarvoor de stempel van magnolia gebruikt,
baby Edwin. Ik heb de stempel ingekleurd met
distress markers. Ik heb het papier van Maja, Vintage 
baby gebruikt. Het blijft erg leuk papier.
Ik heb de Go Kreate mal , Frilly 1 gebruikt.
Dit is wel een favoriete stans voor mij. De stempel  
heb ik uitgestansd met een spelbindermal.
De stans met de vlaggetjes is van La La Land.
De tag boven in is van Magnolia.
Het takje onder de bloemen is van Joy!crafts,
6003/0046. De ronde stansen zijn ook van Joy!crafts,
6002/0324. Op de stansen baby en boy gestempeld
met de stempel 6410/0317. Verder veel bloemetjes
en aan de onderkant wat kant geplakt. Rond de
spelbindermal heb ik ook een kantje geplakt.
Ik heb dat op verschillende blogs gezien en vond 
dit wel erg leuk. Dus ik dacht dat moet ik ook eens proberen.


Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:


Maandag kreeg ik mijn pakket binnen wat ik
had gewonnen bij Studio Light op facebook.
Ik heb de nieuwe lijn gewonnen van Love&Home. 


Ook stond ik nog een keer in de top 3 bij 
Crafting from the Heart met mijn swing card romance.
Echt heel leuk weer.
Bedankt dat je bezoekje bracht aan mijn blog 
en nog een fijne dag.

Groetjes Ina

30 opmerkingen:

  1. prachtige babykaart heb je gemaakt, lief afdrukje, mooi papier en leuke spulletjes gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie babykaart Ina. Alles is tot in detail afgewerkt met die leuke spulletjes die je gebruikt hebt. Het afdrukje heb je mooi ingekleurd in die zachte tintjes. Top weer...
    Wat heb je een gave prijs gewonnen bij Studio-Light..wauw. Ben benieuwd wat voor moois je daar weer mee gaat maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schatting babykaartje Ina! Je hebt prachtige spulletjes gebruikt en nog van harte met je leuke prijs! Veel plezier ermee hoor!
    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met een lief stempeltje en een prachtige bloementoef. Mooie kleuren papier ook!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend babykaartje Ina...wat een super lieve accentjes er allemaal op...

    groetjes en nog een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje Ina! De kleuren combi is heel mooi. EN de stempel heb je prachtig ingekleurd. Het pakket dat je gewonnen hebt is top, zeg! Daar weet jij vast wel raad mee!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook volger geworden. Dacht dat ik dat al was, maar blijkbaar niet....nu wel, hoor! Je bent zo'n trouwe bezoekster!

      Verwijderen
  7. So beautiful. Love those papers, the tags and all the other gorgeous details. Very cool baby boys card. Thanks so much for joining in the fun for our Shabby Chic/Vintage challenge at Sweet Stampin'. We hope to see you back with us again soon. Hugs, Wends x SS DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely vintage card, thank you for joining us this week at Sweet Stampin'. Debbie X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig baby kaartje Ina, goed gedaan met het kant!!!
    Sorry, maar om mee te doen met onze challenge, moet de basis toch echt een label zijn, 3 laagjes papier en stans! Dus kunnen wij je prachtige kaart niet goed keuren, maar bij heel veel challenges zal deze wel voldoen! Volgende keer beter, en graag tot een volgende keer Ina!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, niet goed gelezen. Goed dat je het aangaf.
      Groetjes Ina

      Verwijderen
  10. Wat een dotje is het zeg !
    Het papier is erg mooi inderdaad !
    Gefeliciteerd met je top 3 en je superleuke prijs !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief geboortekaartje Ina! Prachtig ingekleurd en zo mooi opgebouwd! Gefeliciteerd met het winnen van de lijn van Studio Light! Super leuk!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje het stempeltje blijft ook zo lief!
    en gefeliciteerd met je schitterende prijs!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief babykaartje Ina.
    Mooie stempel en mooi afgemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. How very precious Ina...beautifully coloured and designed!! Thank you for sharing with us at Simply Magnolia...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Echt, het is een schatje. jij bent wel heel erg verwend door Studio Light! Wauw... wat een schitterend pakket. Daar kan je volop mee aan de slag, ik kan bijna niet wachten om te zien wat je ermee gaat maken. Ook nog gefeliciteerd met je top 3 plekje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A stunning creation - I love the soft colours and all those layers and embellishments are just beautiful .Thanks for playing at Lets Craft and Create.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great baby boy card. Lovely design, great embellishments and cute image. Thank you for joining in the fun with all of us at Crafty Boots Challenges.

    Dionne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a gorgeous baby card and just perfect for our 'Shabby Chic' challenge this week. I love your fabulous distressed colouring. Thank you for sharing and joining in with the fun at Sweet Stampin’ this week and good luck. Hugs Janine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een beeldige kaart! Gezellig dat je meedoet aan onze "nieuw begin" challenge Ina, succes!

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great card. Love all the layers and embellishments and soft pretty colours. Thanks for joining in at Crafty Boots Challenges this time.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fabulous baby card! Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is so adorable! Wonderful card with sweet baby boy! I love gentle colours you used. And there is so many details - simply stunning!
    Thank you so much for sharint this beauty with us at LHOSM this month. Good luck and hope to see you next time too!

    Sasha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card, lots of attention to detail. Thanks for joining in with the Sisters of Craft Challenge, Best wishes, Anne (DT).

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs en je top drie Ina!
    Ontzettende mooie baby kaart de mal bovenaan de slingers met hartje die is prachtig ....
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Great card with lovely coloursand amazing details. Thank you very much for joining our challenge at Creative Card Crew.
    Hugs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. such a great card. lovely tones and beautifully coloured. The layout is also wonderful. thank you for joining us at Petal Lu, Lu DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi,

    This is just to let you know that you have been placed in the Crafty Boots 'Ribbon and Lace' Challenge. Many congratulations.

    We are offering the winner and two runners up from this challenge Guest Design Team spots for the Crafty Boots challenge that starts on 14 March. Please contact me at CraftyBootsDT@gmx.co.uk if you would like more information about participating in this new challenge.

    Do not forget to collect a copy of the Crafty Boots Challenge badge from our blog.

    Kindest regards.

    Dionne

    BeantwoordenVerwijderen