dinsdag 18 augustus 2015

Babyfles


Vandaag laat ik jullie een creatie zien
die ik heb gemaakt met de mal
van Duth Doobadoo. Het is elke keer weer 
leuk om hier mee te werken.
Ik heb deze keer een babyfles gemaakt.
Ik heb het papier van Maja Design gebruikt,
Vintage Baby. Echt geweldig mooi papier.
Bovenaan de strik heb ik twee veiligheidsspelden
vast gemaakt. De veiligheidsspeld is van MD,
Creatable LR 0217.Onder de bloemen van 
Magnolia de mal van Joy!crafts,, 6003/0046,
geplakt. Het plaatje ook van Maja Design
in de mal van Joy!crafts,6002/0381,
geplakt.Verder heb ik kraftpapier,lint
en twee brads gebruikt.

Ik wil mijn creatie mee laten doen met de volgende challenge;

Crafty Calender Challenge Die cuts/ kraft/ blue

Ik zag dat ik ook nog twee nieuwe volgers er bij had.
Jolanda en Meinsje hartelijk welkom.
Ik hoop dat jullie wat inspiratie op mogen doen.

Dan heb ik leuk nieuws. Gisteren zag ik dat ik de candy
had gewonnen op het Marianne design Challenge blog.
Drie leuke mallen heb ik gewonnen!

Ook ben ik nog twee keer in een top 5 en in 
een top 3 gekomen. Met deze kaart.

Bij Crafting with friends in de top 5 op de vierde plaats.
En bij Die R Us in de top 3 op de tweede plaats.
Toch weer leuk!
Leuk dat jullie een bezoekje hebben gebracht 
aan mijn blog. Ik vind het elke keer weer leuk 
jullie reacties te lezen.

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooi plaatje om naar te kijken Ina, schitterende combinatie dat blauw met kraft. Je hebt de fles tip-top afgewerkt, ik denk dat je ook met deze creatie weer hoge ogen gaat scoren hoor ;)
    Leuk dat je de candy bij Marianne hebt gewonnen en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je overige behaalde prijzen en nomineringen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaarten laatje ons weer zien, Ina je hebt ze weer keurig afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie babyfleskaart Ina, het babyplaatje komt zo mooi uit op de hartjesstans. Leuk de labeltjes met veiligheidsspeldjes.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi flesje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige babykaart Ina. Superrrrrrr. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ina wat een prachtig babyflesje! De kleuren zijn zo zacht en lief en het plaatje is zo schattig! De tags met het mooie kant vind ik een super leuke touch :) Gefeliciteerd met jouw top noteringen en gewonnen candy! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige babyfles heb je gemaakt, het papier is erg mooi en ook heb je heel veel mooie spulletjes gebruikt, super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so cute! I love the bottle shape! Thanks so much for sharing with us at Simply Create Too!

    Hugs, Marja
    Simply Create Too DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Så flott kort.
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That's adorable. Thank you for joining in with the Sisters of Craft challenge, good luck in the voting and we hope to see you again. Crafty Blessings. Tracy SOC DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende babyfles kaartje Ina...wat heb je die weer perfect opgemaakt met prachtige accentjes allemaal...
    en gefeliciteerd met je ereplaatsjes ...dik verdiend hoor ....geniet er maar lekker van...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat een plaatje zeg....zo lief die vintage babykaartjes....veel mooier dan de moderne kaartjes maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening hahaha. Ik vind het een plaatje en fijn dat je deze ook met ons wilde delen bij WLVC. Succes met de challenge. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is gorgeous! Lovely creation! Thanks for joining our Anything Goes challenge this week at Simply Create Too!
    Hugs, Danielle x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very sweet card.
    Thanks for playing with us at Crafting from the Heart.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great baby card. Lots of wonderful details. Thank you for joining us at Crafting with friends this month. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous card. Thanks for joining in our "BINGO" challenge at Crafty Calendar this month.
    Hugs
    Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Ina,
    wat een mooie babykaart
    en proficiat met je gewonnen prijsjes
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous baby card! Love all the little elements you have incorporated! Thanks for joining the Simply Create Too challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh my gosh, that's amazing......love it! Thanks for joining us over at Crafty Calendar this month & good luck!
    hugs Jo x
    Dt

    I have a birthday candy on my blog if you'd like to join in.....
    You can find my candy here

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig geheel heb je ervan gemaakt. Leuk dat je meedoet met de augustuschallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuke babykaart Ina, leuk dat hij meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Such a brilliant idea. I love this card and everything about it. thank you so much for joining us at Petal Lux

    BeantwoordenVerwijderen